Reklamace
Zde si upřesníme postup reklamace, který je podrobně uveden v obchodních podmínkách.
Reklamace se vždy snažíme vyřešit k vaší naprosté spokojenosti. Většinou ji řešíme individuální dohodou s vámi a to vždy v souladu s obchodními podmínkami a platným právním řádem.
Po doručení zásilky, zboží prohlédněte tak, aby jste zjistili případné vady a poškození. Pokud na něco přijdete, neprodleně nám to nahlaste. Vady vzniklé při dopravě, řešíme společně s dopravcem.
Postup při reklamaci:
1/ Kontaktujte infolinku +420 775 982 963, kde se společně dohodnete na dalším postupu řešení vaší reklamace.
2/ Vyplňte reklamační protokol, který si můžete stáhnout zde: Reklamacni-protokol . Vyplňte všechny potřebné údaje a co nejpodrobněji uveďte důvod, proč zboží reklamujete.
3/ Spolu s protokolem si připravte daňový doklad . Daňový doklad zasíláme elektronicky do e-mailu uvedeného v objednávce. V případě, že doklad nemáte po ruce, stačí uvést číslo objednávky.
4/ Zboží spolu s vyplněným protokolem a kopií účtenky zašlete na adresu R DECOR s.r.o., Vídeňská 201, 33901, Klatovy
5/ Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději ovšem do 30 kalendářních dnů od jejího vzniku.