Při nákupu se nezapomeňte zaregistrovat, po prvním nákupu a úhradě již uvidíte lepší ceny. Více informací: Věrnostní program

Reklamace

Zde si upřesníme postup reklamace, který je podrobně uveden v obchodních podmínkách.

Reklamace se vždy snažíme vyřešit k vaší naprosté spokojenosti. Většinou ji řešíme individuální dohodou s vámi a to vždy v souladu s obchodními podmínkami a platným právním řádem.

Po doručení zásilky, zboží  prohlédněte tak, aby jste zjistili případné vady a poškození. Pokud na něco přijdete, neprodleně nám to nahlaste. Vady vzniklé při dopravě, řešíme společně s dopravcem.

Postup při reklamaci:

1/ Kontaktujte infolinku +420 775 982 963, kde se společně dohodnete na dalším postupu řešení vaší reklamace. 

2/ Vyplňte reklamační protokol, který si můžete stáhnout zde: Reklamacni-protokol . Vyplňte všechny potřebné údaje a co nejpodrobněji uveďte důvod, proč zboží reklamujete.

3/ Spolu s protokolem si připravte daňový doklad . Daňový doklad zasíláme elektronicky do e-mailu uvedeného v objednávce. V případě, že doklad nemáte po ruce, stačí uvést číslo objednávky.

4/ Zboží spolu s vyplněným protokolem a kopií účtenky zašlete na adresu R DECOR s.r.o., Vídeňská 201, 33901, Klatovy  

5/ Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději ovšem do 30 kalendářních dnů od jejího vzniku.

Pokud máte ve svém městě obchod se službou Zásilkovna, můžete nám zásilku zaslat bez jakékoliv platby za dopravu! Stačí nás kontaktovat a vše dohodneme.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.