Reklamace a vrácení zboží
Reklamace nebo vrácení zboží v zákonné lhůtě 14-dnů
Reklamace se vždy snažíme vyřešit k vaší naprosté spokojenosti. Většinou ji řešíme individuální dohodou s vámi a to vždy v souladu s obchodními podmínkami a platným právním řádem.
Po doručení zásilky, zboží prohlédněte tak, aby jste zjistili případné vady a poškození. Pokud na něco přijdete, neprodleně nám to nahlaste. Vady vzniklé při dopravě, řešíme společně s dopravcem.
Postup při reklamaci nebo vrácení zboží:
Stačí kliknout na tento odkaz: REKLAMACE/VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Po kliknutí se vám otevře formulář. Ten prosím vyplňte aklikněte na tlačítko na konci formuláře - Odeslat. Pokud máte ve svém městě obchod se službou Zásilkovna, můžete nám zásilku zaslat bez jakékoliv platby za dopravu! Stačí vyplnit ve formuláři, že zásilku pošlete na naše náklady a vyčkat na další instrukce z naší strany.
Pokud potřebujete s reklamací jakkoliv pomoci, kontaktujte nás, prosím, na tel. čísle 775982963 (PO - PÁ 9:00 - 16:00 hod.). Ochotně a rádi s vaší reklamací pomůžeme.