Při nákupu se nezapomeňte zaregistrovat, po prvním nákupu a úhradě již uvidíte lepší ceny. Více informací: Věrnostní program

Reklamace a vrácení zboží

Reklamace nebo vrácení zboží v zákonné lhůtě 14-dnů

Reklamace se vždy snažíme vyřešit k vaší naprosté spokojenosti. Většinou ji řešíme individuální dohodou s vámi a to vždy v souladu s obchodními podmínkami a platným právním řádem.

Po doručení zásilky, zboží  prohlédněte tak, aby jste zjistili případné vady a poškození. Pokud na něco přijdete, neprodleně nám to nahlaste. Vady vzniklé při dopravě, řešíme společně s dopravcem.

Postup při reklamaci nebo vrácení zboží:

Pro váš větší komfort,  používáme reklamační systém Retino. Stačí jen níže vybrat službu, kterou chcete využít, vyplnit svůj e-mail, zadat číslo objednávky a dále postupovat podle průvodce.

Pokud máte ve svém městě obchod se službou Zásilkovna, můžete nám zásilku zaslat bez jakékoliv platby za dopravu! Stačí nás kontaktovat a vše dohodneme.

Pokud potřebujete s reklamací jakkoliv pomoci, kontaktujte nás, prosím, na tel. čísle 775982963 (PO - PÁ 9:00 - 16:00 hod.). Ochotně a rádi s vaší reklamací pomůžeme.

 

 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.